reklama

Ako Miško s Boriskom skúšobňu japonskej kapely našli

Sobota, Prešov, predajňa lacných kočíkov, kostitras, ujo ktorý Višňaka v Kauflande stretáva, neskutočná pohoda. Kde bolo tam bolo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sobota, Prešov, predajňa lacných kočíkov, kostitras, ujo ktorý Višňaka v Kauflande stretáva, neskutočná pohoda.

Kde bolo tam bolo...

...bolo jedno mesto a v tom meste koncert, ale nie o tom som chcel (zatiaľ)

...bolo celkom pekne, ale ani o tom som nechcel

...bolo jedno video, a o tom som už aj celkom chcel
...a Miško s Boriskom zrazu našli značku (lebo aj pekne bolo a do cudzieho mesta von ich to vzalo)

Obrázok blogu

  ...a tak sa vydali doľava, rovno a zase doľava, kde si také dali a uvideli inú značku  

Obrázok blogu

  ...a vtedy to na nich prišlo otočka o 180 stupňov a pred nimi stála skúšobňa, a nie hociaká, ale skúšobňa kapely Chiki Liki Tu A, a nie hocijaká, ale bývalá  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

  ...a tak neskutočne poctení, obohatení o nové informácie (že teraz tam je teta z Kostitrasu), vydali sa Miško s Borisom na držkovú (ktorú aj tak 17. novembra v Prešove nezoženiete). Ešte jedna značka, teraz v smere opačnom a už ich nebolo...  

Obrázok blogu

  Dobrú Noc...

Michal Vojtek

Michal Vojtek

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odišiel som hľadať sám seba. Ak by som prišiel pre tým, ako sa vrátim, povedzte mi prosím, nech sa počkám... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáS(poviedky)BásničkovoČo priniesol osúdokStopom... A inéZnovuobjavenéŠkótsko

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu